vad har vi gjort?

Nu är alla spelare presenterade här på bloggen så nu fortsätter vi vidare in på säsongen!
Allsvenskan..... Allsvenskan.... Ni hörde rätt Skånelas damer kvalade i våras till sig en plats i damallsvenskan.
 
Jag var och är riktigt imponerad av tjejernas prestation. Att göra det här har varit ett långsiktigt mål för mig, för de andra och för föreningen.. Jag själv missade kalaset på banan pga denna ruskigt irriterande korsbandsskadan jag ådrog mig den 16 januari hemma mot GT Söder... Men vilken glädje, vilken pärs, vilka svettiga timmar i hallen, på läktaren osv osv...
 
Till allsvenskan tog vi ju oss, och vilken vår/sommar det har varit.. Vi har tränat, tränat, tränat och tränat. Vi har fått hit nya spelare vi har fått hit hemvändare och vi har skolat om Janne Nilsson till damtränare.
Damlaget har alltså sysslat med en del olika grejer hela vägen fram till nu, och nu hoppas vi kunna ge er i publiken en härlig fest varje gång du väljer att gå på damhandboll i kommunen.
 
Det här var en kortis om damlaget!
 
//Frasse
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0