Svart som natten!

Ja är har det varit tyst som i kyrkan, inte riktigt okej kan jag tycka.... Men sånt som händer

Imorgon väntas match och borta premiär. 06.30 samlas vi gör avfärd mot sydligare breddgrader och öhk-hallen.

Det har sett riktigt bra ut på träningarna i veckan och det ska bli spännande att se vad vi går för på bortaplan iår.

Laget dras med lite skador och sjukdomar som härjar såhär i hösttider men tycker endå vi kan åka iväg med en intakt trupp!
Dock höjer jag ett varningsfinger för en spelare som ser ut att trivas i uniformen och spelar ut sitt register i den rödsvarta munderingen och spelaren jag pratar om är såklart "hemvändaren" Josefin Karlström som jag hoppas på mycket denna säsong!

Uppställning, avfärd .. ZzZzzzZzz

/Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0