dagen mitt i veckan

Onsdag, halva veckan avklarad, check!
 
Startade min lediga dag med att kasta mig in i köerna imorse till sjukgymnasten för att faktiskt få lite beröm för all träning som läggs ner på mitt skadade knä. Tack för den bra starten på dagen, det uppskattas!
 
Men dagen började ju mer underlig än vad jag kunnat ana, det hela börjar med att det är kö från röljusen i märsta ut på motorvägen... trög start med andra ord, nästa som händer en bil tränger sig in i fullfart mellan mig och bilen framför mig och jag fick hänga på hornet... När jag kommit till järva krog ja då minsann kommer de en gubbe åkandes med nercabbad bil... hmm
 
Jaja, åter till något mer vesäntligt!
 
HANDBOLL såklart ;)
Damerna trummar på, fortsatt bra tempo på både handbollen och fysträningen vilket är kul att se. Med seger i bagaget så är det ju såklart gamla mot unga på fotbollen på måndagen! Och det vart en rafflande seger för dom gamla.
 
Sent igår spelade föreningens u/j-lag match mot tumba slutade med förlust tillslut.. Enligt uppgift ska lagets försvarsspel fungera utmärkt men man hade svårt att dra dit bollen. Men nya tag redan imorgon då det är träning igen och dessutom ny match redan på lördag!
 
//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0