rafflande slut!

Hej igen!

Helgen som varit, grabbarna åkte ner till Uddevalla för att möta Kroppskultur. Man tog bussen från vårt vikingahallen runt nio tiden sen bar det av och matchen skulle spelas av och man skulle erövra två poäng...

men så enkelt skulle det inte bli, en jämn fight målmässigt och laget kom inte riktigt upp i nivå enligt säkra källor.
det skulle bli en strid in på målsnöret, och det var med 5 sekunder kvar av matchen som dramatiken uppstod...

Eftersom jag inte var där och såg matchen så vill jag inte säga att detta är någon sanning!!!!

Men som jag fått det berättat för mig så hände följande, Kropps kvitterar och Dagge lägger in time out kortet till sekreteriatet och och allihopa uppfattar detta men på något vänster så slås klockan igång igen och tiden rinner ut delegaten väljer att bryta matchen som den är.... Samtidigt i detta skede så har Jesper blivit påsprungen av en Kropps spelare och ligger och tar sig mot knät och har enorma smärtor...
Han beskriver det själv som att "det är den värsta smärta jag känt, det kändes som att under benet var borta"
Vad och hur, ja vad som kommer att hända nu har jag ingen aning om men lite surt om man blev snuvad på 5-6 sekunder i ett så viktigt skede i matchen..

Man leder nu serien på målskillnad och vilken rysare det kan bli här nu på slutet, och DU vill väl inte missa de näst kommande matcherna på både dam och herr sidan! Båda lagen har allt att vinna och mycket att spela om.

Vill du vara med och påverka släpa dig ner till vikingahallen och se båda lagens sista hemma matcher för i år!

Skånela IF - HK Spåret       14.00 17 Mars (D)
Skånela IF - VästeråsIrsta  15.00 18 Mars (H)
  

//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0