kärt återseende på planen!

Under gårdagens samling stog många av oss och sneglade bort mot "rehab hörnan" sjukgymnasten stog tillsammans med en av tjejerna i laget, hon sprang rakt fram, i sidled, hoppade och såg allmänt glad ut.. Matte pratade samtidigt om upplägget på dagens träning.. lyssnade någon? inte jag iaf, jag hade verkligen fullt fokus på hoppen och sidoförflyttningarna..

När dom andra gick för att hämta bollar för att passa igång så började jag gå bort mot sjukgymnasten för att få några ord ang mitt knä då studsar hon förbi mig...

"Aldrig mer rehab utbrister hon, jag är godkänd, jag gick igenom besiktningen"

-Jag fick liksom en OK stämpel i rumpan

Äntligen är hon tillbaka på banan våran egen landslagskapten! Till helgen hoppas vi se henne i en avgörande roll mot HK Spåret.

Det glädjer mig att du är tillbaka knäklubben tackar för den här tiden och du är alltid välkommen tillbaka även om du bara vill köra lite mage.. KÖR HÅRT!!



Vi, du&jag


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Miranda spelar alltså i helgen?!Har sett en antal matcher och tekniskt finns det många svagheter, kvaliten på spelare är som ett parishjul men fysiskt är de flesta starka och har den där extra som gör att de orkar fast de är slut. Önskar er trots allt lycka till !!

2012-03-13 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0