60 min från ett kval till allsvenskan

Ursäkta, att vara sjukskriven är körigt.. Ben i högläge, kylbandage på, kryckor hit och dit man ska gå rätt och hela den biten och till råga på allt måste man göra lite tråkiga övningar som inte känns någonting men som är bra tydligen!? :)

Ja jag ber om ursäkt Janne "Wicke" Wiklund för att jag inte hade någon inför text till helgens match!

Men här kommer glädjande besked..

Under lördags eftermiddagen passade de gulsvarta laget från Torshälla besegra starka Lidingö, vips har vi allt i ena händer igen! Check på den tack för platsen till förarsätet igen!

Och under söndagen så spelade vi hem ännu två poäng, Arbrå stog för motståndet och det kändes som söndagslunken.. Arbrå gjorde första målet och sen bytte vi mål fram till 3-2 om jag minns rätt, sen åkte tåget! I bortalaget kunde vi se Skånelabekantingen Lina Landin som vaktade buren stora delar av matchen.

Enkel seger efter imponerade spel av Madde, Fanny och Jossan som gick i bräschen för hemmalaget!
Men mycket bra av hela laget, kul att se nu gäller det bara att köra på ordentligt i veckan för att ta sig an HK Spåret om två helger!

Frasses lirare denna match är Jossan Ekwall som ser ut att hittat tillbaka till sin form! Grymt

Matchens lirare: Fanny Blanck, Josefin Ekwall

Målgörare Skånela: Elin Ståhl 9, Josefin Ekwall 9, Sara Klysing 3, Stephanie Forss 3, Jessica Karlsson 1, Matilda Lundin 1, Louise Wallmo 1, Fanny Blanck 1, Isabella Engström 1

//Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0