det trillade in lite neews!

Ja, nu är det ju inte nyheter längre.
Som gammal Rimbo spelare man är så når rykten och övergångar än hyfsat snabbt. Men jag sätter endå 10 svenska kronor på att min pappa kommer ringa mig under dagen och säga "Cassandra flyttar till Skåne och spelar med Eslöv" Ja pappa, jag vet och jag har vetat det ett par dagar!
Alltså, Cassandra Tollbring har lämnat moderklubben och de grönklädda Rimbo för Skånska gulingarna Team Eslöv IK till hösten. Detta tror jag blir ett bra ombyte för denna unga talang.
Vi har sett henne trolla i både upplandslag, elitserien, allsvenskan, div1, olika SM-steg genom åren. Jag har dock endast tränat två pass tillsammans med henne under alla dessa år (spelade endå i samma förening fram tills jag var 16 år gammal och bytte ut den gröna mot den röda tröjan)
Med ett ruskigt lurigt skytte och väldigt bra spelförståelse som kommer hon att klara sig långt i elitseriesammanhang, och visst har hon något att brås på... Titta bara på de framgångsrika bröderna som härjar runt i allsvenskan just nu. Även föräldrarna ska ha varit en fröjd för ögat under deras glamour dagar!
Jag önskar dig stort lycka till och sätt Rimbo på kartan! :)
//Frasse

Kommentarer
Postat av: oucuildbwp

yfavvtlbofmbtebn, rtcujulcex

2012-06-28 @ 04:04:18
URL: http://www.aqkoestkwp.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0