skånelas i göteborg

Ja tänka sig, i år hoppade jag över att åka ner till handbollsstaden göteborg för att se ungdomarna spela på gräset i regnet/solskenet.

Men enligt rapporter så ska hela föreningen ha levererat ordentligt där nere.. mina 95 brudar lyckades ta sig till kvartsfinalen och där fick man se sig besegrad.. Men vilket hästjobb ni gjorde där nere.. Jag är STOLT över er!

Så kommer man såklart in på 94 tjejernas prestation.. en final hör och häpna obesegrade hittills och så tar man sig till final.. Det här är inte första gången, tredje gången gilt hur ska detta gå?

Många tro sig veta hur det här laget fungerar hur dom funderar och hur dom agerar.. Men jag vill säga att man blir mer och mer imponerad av dessa tjejer. Dom tar stort ansvar i de här stora matcherna och det är viktigt för framtiden!

Hur gick det nudå....?
Jo det återstår 30 sek av matchen och där har vi ett lika resultat när slutsignalen går får de rödklädda se det andra laget jubla, motståndarna lyckades göra ett mål i slutsekundrarna.. den ständiga tvåan har jag talat om förut dom är här igen!

Jag själv tycker lite synd om er brudar, men ni kämpar på vilket är coolt. grattis till ännu ett partillesilver!

//Frasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skrev ett långt inlägg men inte kom det in vem är det som betämmer inläggen

Svar: Hej!Det är jag som bestämmer inläggen som publiceras!

//Frasse
Sarah Fransson

2012-07-11 @ 22:11:29
Postat av: fd damspelare fast det va ett tag sedan

rota runt i styrelsen eller ta bort de som inte sitter med!! Dagge borde koncentrera sig på det han är bra på mao ge en peagog jobbet i skolan, va rädd om de som sliter och kämpar för lagen, Robban z borde någon utreda innan någon anmäler honom.
Matte och framförallt Ingse borde få medalj hur orkar de????????

2012-07-11 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0