bloggen informerar

Hej på er allihopa!
Riktigt kul att se läsarsiffrorna. Dock kommer jag med en liten hint!

Denna blogg är det jag som driver, Frasse i egen person inte SKÅNELA IF.. Detta innebär alltså att allt jag skriver är mina egna ord och det kommer lite information då och då innefrån laget som ni alla säkert redan vet!

Nu har jag dock upptäckt att någon/några vill använda detta som ett öppet forum och tycka och tänka om klubben, vilket i sig inte är så konstigt det händer ju det flesta forum, bloggar och hemsidor.

Denna blogg är alltså inte till för dig som vill lufta dina eventuella negativa åsikter om klubben utan mer till alla oss som tycker om skånela som förening och den handboll vi lirar på banan!

Glöm nu inte bort herrarnas elitseriepremiär och damernas allsvenska premiär detta året kan bli riktigt häftigt på med de röda tröjorna och kom och stötta alla lagen! :)

//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0