vinst i vändningen!

22-24 stog det tillslut på tavlan när vi lämnade Linköping sim och sporthall på hamngatan 30 i Linköping.

Och självklart så bjöd vi inte alls på någon propaganda handboll.. vi började matchen med att ligga under med 3-7 innan vi verkligen kom på att det var dags att släppa tankarna på annat och fokusera på matchen. Vi fick igång konringsspelet och emellanåt fick vi faktiskt träff på deras skyttar/genombrottsspelare också.

Det kändes lite som a-flicks handbolls nivå på framförallt domarna men också spelet präglades av steg fel, eller felpass. vilket straffade oss tidigt i matchen, många utvisningar och väldigt ojämn nivå, hur länge kan jag hålla i spelaren utan att dom blåser? Ja i denna match gick man inte säker, jag sjlv drog på mig tre onödiga utvisningar och fick se 34 minuter från läktarn.

Tur hade jag att tjejerna skötte sig och tog till slut tag i matchen och vände och vann med två bollar.
Idag var jag tillbaka i en roll som jag hade förra året men inte haft iår, det är rollen som lagkapten det var jätte kul att vara tillbaka och till råga på allt lyckades jag vinna lottningen före matchen! :)

ännu en två poängare inkasserades och just nu har vi en serieledning med en match mer spelad än Lidingö!


Ha det!

/Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0