Våran Sarah Frasse Fransson

Bloggen har inte varit allt för uppdaterad på slutet och det har sina anledningar. Det är Miranda Larsson skriver kan ju vara lite bra att veta. Anledningen att bloggen kommit i andra hand (kanske längre ner än så) beror på att Sarah Frasse Fransson har fått beskedet att hennes främre korsband är av samt att hon har en skada på menisken. Korsbands skador är sådant som händer absolut men nu är det tredje gången för hennes del, livet är inte alltid rättvist. Nu hoppas jag att hon får operations tid riktigt snabbt så hon kommer tillbaka starkare än någonsin. Vi leder nu Div.1(tror jag?kanske delar vi första platsen) och har stor chans att gå till kvalmatcher. Frasse har varit en stor del av framgångarna iår och mestadels för att hon har så mycket rutin som verkligen skulle behövas om vi går till kval.
Men nu spelar vi för henne isället för med henne.

Jag kommer sakna att ha Frasse på handbollspassen och matcherna.
Vem ska nu hålla koll på tiderna åt mig? vem ska man dra alla internskämt med? vem ska passa bollen så perfekt rakt i mina händer?
Men självklart kommer Frasse hänga i hallen lika mycket om inte mer nu.
Nästa säsong hoppas jag att hon är tillbaka starkare än någonson. Kanske spelar vi en säsong till tillsammans beroende på vart vi hamnar.

Du kommer komma tillbaka starkare än någonsin om du bara vill!
/Miranda Larsson

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja du Miranda jag tvivlar inte en sekund på att hon kommer tillbaka starkare än någonsin... Jag/ vi har ju varit med henne dom andra gångerna och ibland har man funderat på hur hon har orkat, men som sagt har våran Sarah bestämt sig så har hon, och HANDBOLL är ju hennes liv.Och jag tror du kan dra alla skämt ändå för ni kommer inte slippa henne i hallen. Hehe jag tror hon hjälper dig med tiderna oxå men det där med bollen ja det kan ju va lite svårare kanske. Kram Sarahs mamma Sussi.

2012-01-26 @ 16:15:03
Postat av: Lollo

vart är GILLA-knappen när man VERKLIGEN behöver den??

2012-01-26 @ 16:29:20
Postat av: Myran Karlsson

Världens bästa Frasse och världens bästa Miranda ... Så fint skrivet! Och du är så stark Frasse, du om NÅGON klarar detta! Jag tror på dig hjärtat! <3

2012-01-26 @ 17:42:47
Postat av: Anonym

Fick rysningar! Lycka till Frasse, hoppas du snart är tillbaka. Damlaget behöver dig som den starka spelmotor du är och den härliga energin o glädje du har!! Härligt skrivet av Miranda!! Du förtjänar varje ord!

2012-01-27 @ 00:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0