Nu har bloggen haft semester tillräckligt!

Javisst, jag valde att inte skriva något nu under mellandagarna.. Det berodde inte på att det inte fanns något att skriva om utan helt tvärtom, hade jag börjat skriva hade jag haft så mycket att skriva om så hade jag fått spendera mina lediga dagar framför datorn vilket jag inte alls kände för!

Ska försöka mig på en såkallad årskrönika så fort jag bara har lite tid över..

Men vad har hänt i mellandagarna då?

Skånela har haft två ungdomslag nere i Lund på Lundaspelen, f-95 representerade färgerna i G16 och p-96 visade upp Skånela färgerna i B15. Vi ordnade tyvärr inga monster resultat men som jag har förstått så har båda lagen gjort bra ifrån sig där nere.
Killarna vann Bfinalen och tjejerna åkte ur i kvartsfinal i Aslutspelet.
Stort tack än en gång till Sofia Petersén som filmade alla matcherna så man kunde se dom antingen live eller i efterhand!

Jesper Filén fick fortsatt förtroende av Johan Zanotti i juniorlandslaget som ska spela två uppvisningsmatcher mot Norge i januari (under Sverigecupen 13-15 januari) GRATTIS!

Upplandslaget f-96 hade en träningsdag i Rosersberg och kommer att ha ett läger till den 4-5 januari som blir det sista förberedelserna inför den kommande SverigeCupen. Här har Skånela 9 representanter som ska visa upp sig en hel helg i Katrineholm.

Damerna har tränat, Ingse startade med att köra på ordentligt i valstabacken och visst kändes det lite i låren men ändå skönt att vara tillbaka i "vardagen" med lite träningsvärk och lite blåmärken.
Handbollspassen har också sätt riktigt bra ut och det känns som att alla vi känner på oss vad som komma skall denna vår. Ska vi ha en chans så är det bara att köra på!

Herrarna har också slitit på ordentligt i Vikingahallen. Dagge&Magnus har verkligen pressat dom grabbar som varit hemma in i det sista.. Dom har fått slita rejält kan jag säga! Kul att se, ni har en härlig vår att se fram emot så det är bara att köra!

Det är vad som hänt i mina regioner under ledigheten och det är säkert fler lag/spelare som gjort massor som jag inte riktigt är uppdaterad på (ännu).

//Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0