UpplandsDerby

Herrarna då, jag har tyvärr inte hunnit snacka något extra med Dagge ellr Magnus inför denna match eftersom jag insjuknade tidigare i veckan så har jag inte alls hunnit med intervjuer eller liknande inför denna match. Tacka dom där uppe för att jag gjorde HJ´s SM intervju redan förra veckan. Den kommer att läggas ut ikväll!

Sparbankshallen kommer ikväll att fyllas, garanterat kommer vi få ett publikrekord utan dess like ikväll.

Till matchen då. Jag som sagt hann inte göra en intervju med varken tränare1 eller tränare2 men hann faktiskt med att byta några enkla ord med tränare2 (Magnus) igår.

Vad tror du om matchen?
Det kommer bli en riktigt tuff match, men gör vi det som vi är bra på och det vi har pratat om så hoppas jag att det ska gå vägen. Återigen mycket folk på plats, och det är trots allt ett derby.

Hur ser spelartruppen ut?
Vi har ju Jesper på sjuklistan som troligtvis missar matchen imorgon (läs idag) Men annars tror jag att vi har nästan fullt lag.

Jag önskar er stort lycka till, för mig är det ju som att komma hem en stund och det ser jag fram emot! Hoppas det blir snygg handboll och en spännande match hade varit kul!

Ska du se matchen, tro mig åk i tid alla vill se matchen, alla vill ha bra platser, ALLA vill stötta sitt lag, men låt detta bli en snygg inramning och låt grabbarna bjuda på lite konsthandboll så vi får njuta. Jag hoppas att publiken tar den roll man ska i en sån här match och vad du än gör få inte för att som Makedoniens klack börja kasta in saker på banan.

//Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0