Sverigecupen 2012

Nu ska vi snart sätta oss i bussen som tar oss till Katrineholm där Sverigecupen kommer att gå av stapel i eftermiddag.

Som vi har längtat efter den här helgen. Massor med träningar, sova över har vi gjort, lagat mat har vi gjort... vad har vi inte gjort?

Att följa en hel årgång i två år är rätt så häftigt. Jag gjorde själv samma resa för 6 år sen, samma år som jag drog mitt första korsband så startade år 2 för mig med upplandslaget... Kampen tillbaka har ni ju redan läst om, om ni vill läsa igen så finns det här.

NU ska tjejerna ta chansen att visa upp sig för handbolls sverige, det kommer vara ett par nervösa själar som sätter sig på bussen idag vid tolv tiden..
Som jag nämnt tidigare så kommer Sveriges U17 killar spela två uppvisningsmatcher i helgen där vi kommer att se Skånela bekantingen Jesper Filén i den blågula tröjan!

Såhär har det sett ut de senaste åren...

90- Tjejerna Gick till A-Semi.
91- Tjejerna Gick till B- kvart
92- Tjejerna Gick till B-Final
93- Tjejerna Gick till A-Final
94- Tjejerna Gick till A-Kvart
95- Tjejerna Gick till B-Final
96- Tjejerna Gick till ????


//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0