Skånela-GT/Söder

Viiiiiiinst!

Innan jag fortsätter skriva om dagens match så kan jag meddela att Upplands F-96 slutade trea i turneringen, efter att man slog göteborg så blev stockholm för tuffa helt enkelt.

Grattis tjejer, jag är stolt över er!


Så till matchen, vi inledde med ett bra försvars spel och skulle ställa om till kontring då mitt knä gav upp och redan efter 30 sek så fick jag lämna banan, men tjejerna var grymma och spelade på ordentligt drog dit bollarna och vi kunde få en betryggande ledning tidigt i matchen vilket var väldigt viktigt. Mycket bra målvaktsspel och vi fick tag i dom ordentligt bakåt det var nycklarna i dagens match!

Vi fick igång fint kontringsspel idag, och Jossan lossade bössan ett antal gånger och nätade hela 9 gånger kul att se att du är tillbaka på banan!
Miranda som vanligt målfarlig och riktigt bra försvarsspel, jag imponeras över ditt slit hela matchen!

Vi tog alltså två mycket viktia poäng, vi hänger kvar i toppen och har chans att lämna lite yta neråt i tabellen. Nu gäller det att hålla i och slåss för varje poäng som återstår denna säsong!

Denna match, bra kontringsspel, bra målvaktsspel, bra försvarsspel (emellanåt iaf)

//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0