PJSM

Som jag annamat tidigare så kommer killarna att hålla till hemma i Vikingahallen.

Jag har intervjuat Jimmy som är ledare/tränare för laget och han säger såhär.

1. Kort, vad tycker du/ni om lottningen
En mycket tuff lottning, kanske den tuffaste steg 4 gruppen av dom alla.

2. Vilka tror du/ni går till finalsteget?
Skånela och RIK

3. Har ni en intakt trupp, några skador?
Alla är just nu skedefria och tränar.

4. Har ni någon/några spelare som ni tror extra mycket på inför detta steg?
Som lag är vi extremt starka. Vi tror på alla våra spelare, men det är väl främst dom spelare som har vart med och känt på a-lagsspel som kommer få ta mycket ansvar.

5. Vilket lag vinner SM guld i år?
IFK Ystad i HJ klassen.

/Jimmy Karlsson HJ



Jag kan bara önska er stort lycka till i kommande helg.

Vi Skånela faans beger oss självklart ner till Vikingahallen/Borgen i helgen. Matcherna kommer jag att publicera under veckan!

//Frasse

HJ 2011_2012

Foto: Sandra Jansson, Ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0