nya besked, jobbiga motgångar.

Tack Miranda för ditt inlägg tidigare idag, ni som inte läst det kan bara scrolla ner på sidan så kan ni läsa det!! OCH LÄS DET, TEXTEN BERÖR!!! STORT TACK TJEJEN!!

Jo jag tog mig en liten blogg paus efter JSM, inväntade svar från herr doktor ang mitt knä.

Och svar fick jag tro mig, fick vänta en hel extra dag dock.. Utan att höra någonting från läkarn så tänkte jag, kanske att jag klarar mig från en stor skada och kanske kan jag fullfölja hela säsongen..

Och så ringde han......
-"Du det här såg inte så bra ut, ditt korsband är av och så har du en liten skada på inre menisken"
Jahapp då var det konstaterat det blir till att se resterande matcher från läktarn (kanske från bänken om jag har tur) Nu kan jag bara hålla tummarna för att det här ska gå vägen, jag tror på er tjejer och hoppas att ni tror på det också för nu är det bara att köra slutspurten på den här säsongen.

Var det någon som sa rehab?
Jo jag tackar jag, först rehab inför operation, sen 6-8 månader efter det.. Det här blir som bekant tredje gången gilt för mig, nu ska här bitas i ett surt äpple och ta mig tillbaka för tredje gången för vem vill missa den allsvenska premiären i september? INTE JAG IALLAFALL!

Men till något lite viktigare just nu, F&P-95 har ju steg fyra i helgen och jag har gjort precis som jag gjorde med JSM lagen, skickat ut frågor och så fick tränarna svara dock har jag också denna gång bara fått svar från kill sidan. Så vi börjar med dom och ser om vi kan få in några svar från tjejsidan under dagen! (detta kommer i ett enskilt inlägg.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0