ny torsdagsmatch

.. Ja med tanke på facit från förra veckan så verkar det ju passa laget väldigt bra att spela på torsdagar! Ska Miranda ha målkalas igen och stänka dit 14 pytts? Ska målvakterna högprestera igen? Vem går in och tar ansvaret bakåt?

Det är dom svar jag får ikväll när jag åker dit och tittar på matchen från läktarplats (av olika anledningar.)

Laget då, Nu har vi fått lite kontunitet (heter det så?) i det hela, vi tränar på bra och sliter som djur på IngseFysen. Inomhus så har Matte klurat lite och vi får hänga med på hans tåg då han kommer med nya ideér vilket är super kul!
Tror vi är helt friska och skadefria förutom min långtidsskada som inte räknas in här ;) Att kunna välja ut 14 spelare från hela truppen måste vara mycket skönt för tränarduon att vi alla e på plats friska och krya är mycket viktigt den här tiden på året, man har mött alla lagen och man känner till varandra då är det extra viktigt att kunna spela med exakt dom man vill ha på banan.

Så mitt tips är:
-Klä på er ordentligt
-Ät mycket apelsin (C-Vitamin)
-Skratta

Bolton då? Ja som vanligt så brukar jag ju inte fokusera så mycket på motståndarna utan verkligen bara titta på vad har vi för material, vad vill vi åstakomma, hur vill vi agera/reagera på plan.
Men våra gulsvarta motståndare från söder tar emot oss hemma i Skanstullshallen kommer garanterat att vara revansch sugna efter 8 måls förlusten mot hemmastarka GT/Söder. Vinnande konceptet blir nog att fortsätta att springa ordentligt redan i första halvlek då får vi en bra start! :)

GO GO SKÅNELA!!

//Frasse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0