nu vänder serierna.

Damerna-
Vi kommer att starta vårsäsongen med att sticka till RP Linköping.
Lördagen den 7/1-2012 åker man iväg med bussen till Linköping för en viktig match.

Vill vi hänga på i toppen så kommer dom här inledande matcherna vara väldigt viktiga, alla matcher kommer för övrigt vara väldigt viktiga om vi ska ha en chans i toppen.

Enligt min egna filosofi så kommer inte Lidingö att tappa många poäng på vårsäsongen heller. Under höstsäsongen tappade man endast 4 poäng och det var mot Göksten borta och borta mot Bolton och Skånela har slagit båda lagen på höstsäsongen.. Man kan spekulera fram och tillbaka men jag tror att om vi ska stå som segrare när säsongen är över så måste vi först och främst ta två poäng av självaste Lidingö hemma i borgen och även högprestera i alla kommande matcher.

Herrarna-

Ja Skånelas herrar får sig en skön långresa i inledningen. Man åker ner till Trelleborg lagom revanschsugna efter den kanske sämsta matchen hemma i Vikingahallen denna säsong? av olika anledningar så var man inte lika slagkraftig som man brukar kunna vara.
Men visst anade vi att också herrarna var männskliga och kunde göra sämre matcher. Som jag förstått det så har man haft en klassisk försäsong under julledigheten och jag tror som sagt att grabbarna är rejält revanschsugna och är påväg att lägga i en högre växel i denna serie. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0