Måndagsträning i all ära!

Måndagsträning, ny vecka, trötta tjejer efter en hård helg.,

Jo jag tackar ja, lite halv dåligt fokus en bit in i träningen som förövrigt redan började kl 17.00 dagen till ära. Vi hade fått tagit herrarnas tid då dom skulle ha träningsmatch mot HK Eskil på våran tid.

Träningen rullade på och vi spelade lite försvar och lite anfall och såklart dom klassiska kontringarna kom mot slutet av denna träning och jag fick mig ett rejält gott skratt.

Vi har kontrat kanske tre svängar redan och eftersom vi var så himla många så tog det sin tid och man fick lite tid över att prata när man stog i kön och mitt i allt så kommer Anna på kontring och får en halvdan pass som hon inte riktigt får tag i och bollen studsar på golvet mitt framför Anna, mig och Matilda och på något vänster så lyckas Anna trampa på bollen så att hela benet gör någon mystisk rörelse och sen slänger hon sig i någon form av "Anja-sälen" och vi alla håller andan innan hon tittar upp med ett leende och vi alla andra brister ut i ett asgaaaarv!
Har nog inte skrattat sådär mycket på länge, hoppas att det inte är någon fara med dig Annsen! :)

Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0