distriktsverksamhet, klubbhandboll

Här går det undan!

Den här veckan har jag tränat 7 pass på fyra dagar, har inte tränat såhär hårt på hur länge som helst...
I måndags drog vi igång och vi gjorde det med besked, tempot höjdes rejält och redan i tisdags fick vi ju också känna på Ingses nästsa växel och fy sjutton.. Jag har inte kunnat gå på de två senaste dagarna har en sån fruktansvärd träningsvärk och inte nog med det så på min lediga handbollsdag ONSDAG så var jag iväg med mitt Upplands lag F-96 och här kastades jag in i två otroligt jobbiga kontringspass och skoja inte om jag var sliten igårkväll..

Idag genomförde vi ett pass med upplandslaget och sen hade damerna träning som vanligt med långlöpning vilket var mycket skönt men ack så jobbigt, in i hallen och avverka ett handbollspass och sen viare till f-95´s träning som var kort om folk så jag är rejält trött nu.. Orkar jag hålla mina blå öppna till 02.00 då hockeyn startar? Sverige spelar ju endå JVM final?

Som jag nämt tidigare så brukar Janne W alltid göra mig glad genom att alltid låta mig spela anfallsspel, byte efter byte så får jag endå stå kvar och se rejält nöjd ut när jag slipper stå i försvar ;) TACK IGEN JANNE! :D

Till helgen sticker vi ner till Linköping respektive upp till Bollnäs. Det är första div1 matchen efter uppehållet och andra div2 matchen.
Div2 spelade nämligen redan i igår (läs onsdag) där man tyvärr gick på pumpen mot Ludvika, tung hemresa med ankomsttid 01.30 hoppas ni alla hade en bra dag på jobbet dagen till ära! ;)

Herrarna åker som redan bekant ner till Trelleborg, och jag önskar dom såklart stort lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0