Hyfsad Skånela helg!

Helgen är avklarad och matcherna också, i helgen kunde man ta 6 av 8 poäng på senior nivå plus f-95 som tog hem sina två poäng. Ett lag som jag inte har allt för bra koll på är ju herrSIFen, jag märker själv hur jag glömmer bort dom på inför helgerna texterna och jag känner bara allmänt att det är ett lag som jag helt enkelt bara glömmer... Bättring på den fronten i framtiden! :)

Då ska vi se, för damerna gäller följande för kommande vecka. Det att bibehålla samma härliga fart och fläkt som tidigare. Fortstätta på temat "sätt bollen i mål" och självklart den här härligt goa stämningen i laget! :)
Till helgen väntar Göksten på hemmaplan och känns som att det börjar bli dags att sätta dit dom ordentligt, senast vann vi men de kändes trögt..

En intervju med någon av damspelarna tänkte jag skrapa fram också.. och för att inte vara sämre så tänkte jag checka av med någon av killarna i herrlaget också! så två intervjuer denna vecka!

Allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0