äntligen helg igen!

Ja så var det dags för helg igen då!

D2 spelar imorgon mot Vallentuna, Vallentuna som alltid kommer med ett gäng som krigar på till sista minuten. Nu har serien vänt och vi har bra koll på de flesta motståndare likväl som alla motståndare har koll på oss så det kan bli en tuff match om vi inte går för fullt från början! Men jag tippar endå vinst till rödklädda skånelaiterna! :)

Dam1an då, på söndag vankas en långresa igen (nu var det längesen...) till Borlänge ska vi.
När vi mötte laget tidigt på säsongen så var vi starkast i borgen och vann med 6 bollar om jag inte missminner mig helt. Borlänge är dock otroligt starka på hemmaplan så det resultatet behöver ju inte säga någonting, men å andra sidan så var det nog första matchen som vi inte låg under med 0-5 i inledningen av matchen så vi får se vad denna fight har att ge oss! :)

Truppen då, Den skall vara intakt förutom dom två långtidsskadade spelarna (My och jag).

Tränarna då, dom e också med och känns som att dom båda är sugna på att vinna i helgen och som Matte brukar säga "det finns 4 poäng att vinna och det ska vi göra också"

Herrarna reser till Jönköping och ska ta sig an Hallby. Enligt hemsidan så hoppas man på samma bra inställning som man hade när man mötte dom hemma i borgen, där blev resultatet 47-24 (20-11 i paus).
Liverapportering utlovas enligt hemsidan!

F-95 spelar borta mot Skogås kommade söndag, dock utan sin materialare då jag själv tar en handbollsfri helg på annan ort så återseende blir först på söndagkväll!
Den förra matchen vann man enkelt, och man kunde spela ut hela registret. Så vi hoppas på en liknande match! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0