då var vi snart igång!

Ja, det har varit en lång period med egen träning... Jag har sagt det förr och jag säger det igen, man har ju valt en lagsport för att man hatar att träna själv och över en sån här lång period dessutom! ;)

Visst har det varit skönt att varit ifrån allt, tränar på sina egna tider, planerat sin träning osv.. Men nu ska det bli skönt att dra igång igen.

Själv har jag halvtid på rehaben 6 månader har gått nu i augusti måndag, känns mycket bra träningen har gett resultat även om jag själv kanske hade sett lite fler resultat.. Men vad brukar man säga "skynda långsamt, det lönar sig i längden"

Till laget då, A-laget har uppstart med fystester på måndag, som Ingse håller i. det blir cooper, brutalbänk, bänkpress, 30m, 5steg, jämfotahoppasålångtdukan hopp, chins och dips.
Till kommande helg har man kallat till uppstartsläger i vikingahallen då man kommer bedriva träning blandat med teoripass.

U-laget hänger på och gör testerna sen delas gruppen!
Startskottet, var väl endå när vi fick höra att vårt första nyförvärv har flyttat ner, igår kväll kom nästa och till veckan väntas två till dyka upp på hel tid. Jag kan säga att Skånelas damer har en rolig och spännande tid framför sig!

//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0