IrstaBlixten!

Ja då har vi avverkat en helg i handbollens tecken..
På fredagen åkte vi ner till Västerås för att spela första matchen i turneringen... Jag kunde inte åka med men fick raporter om att man spelat som en påse nötter... Ingen match som går till historien som välspelad direkt...
Upp tidigt på lördagmorgon (trodde jag innan jag fick höra samlingstiden på söndagen) och då var det ju iförsig snöstorm aktigt och många bilar fick vi se liggandes i diket.
Vi hann passera bålsta och örsundsbro sen var det krut torrt på vägarna? Här snackar vi lokalskur av snö...
Väl framme så kändes det direkt på uppvärmningen att dom inte var nöjda med gårdagen, bra fart och mycket kriga. 3 vinster den här dagen och då den chock tidigare samlingstiden dagen därpå... 07.00 skulle vi ses i Bombardier Arena en söndag morgon!? :O först tänkte jag, ooh morgon match, men sen tänkte jag jo kanske.
Vi sågs där många var trötta men med en mycket väl genomförd uppvärmning så såg faktiskt tjejerna mycket piggare ut än vad motståndet gjorde! SKÖNT!
Här såg vi till att vinna för att sen ta oss an HK Lidköping i semifinal och där fick vi se oss besegrade, tjejerna kommer tyvärr inte upp i nivå alls... Många slitna kroppar idag men det var bra kämpat vi når en semifinal och kanske kan vi vara nöjda med det om någon vecka eller så!
//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0