Frågestund :D inför premiärerna

Frasse frågar:
Fanny, Hur känns det såhär dagen innen seriepremiären?
Dagen innan såhär känns det väldigt bra, klart man är lite spänd eftersom att det är första seriematchen med det nya laget, men det kommer gå hur bra som helst!

Hur tycker du att stämningen i laget är?
stämningen i laget tycker jag är jätte bra, vi har kommit varandra väldigt nära på så kort tid! vi har kul ihop :):)

Så till den stora frågan, vem gör första målet?
första målet tror jag Miranda Larsson gör!

Tack för snabba svar sånt gillar vi! :)

Jag ställde några frågor till Jossan "the bomber" Ekwall också!

Hej Jossan!
Hur känns det att spela borta match i seriepremiären med a-laget? 
Jag tycker det ska bli skönt om man får säga så:D:D jag tror att det är en bra start inte allt för långt bort och inte för nära heller lagom långt. jag känner att det kommer blir en bra premiär :D:D

Vem tror du drar på sig den första två minutaren för året?
jag tror att det händer något oväntat och att elin g får första :):)

Vilka vinner matchen i Brännkyrkahallen på lördag?
Jag tror att vi står som segrare på lördag eftermiddag.

Tack också till dig Jossan för att du svarade på frågorna!




//Frasse



Må bästa lag vinna!


Kommentarer
Postat av: Ingse

Lycka till i morgon alla Goa h-damer! Kör så det ryker och kom ihåg att ha kul :)

2011-09-16 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0