turkiet rapport!

Här kommer soliga hälsningar från Turkiet!4

Enligt snabba rapporter från facebook har damlaget visat framfötterna i träningsmatcherna.. Exakta resultat har jag inte fått men två vinster och ett kryss. Bra jobbat tjejer!

Nu har jag bara fem dagar kvar i solen, och nu har väl resan tillbaka till innanför gult startat kan man säga.. Två dagar utan voltaren och foten har inget ont alls.. HEJJA HEJJA!

Mer rapporter kommer ni få när jag kommer hem då jag snackat närmare med spelare/ledare om matcherna!

På återseende mina trogna läsare! :)


Jag tänkte vara lite elak och lägga upp lite sommar bilder här ifårn turkiet men kom just på att det är ju min handbollsblogg :D

//solbränd fransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0