oväntade besked...

Mina brudar har kämpat på bra denna försäsong och hållit i ordentligt. Det ser riktigt bra ut, brudarna har trummat på ordentligt nu när jag varit borta och mycket har hänt.. tro mig!! TILLSAMMANS ÄR VI STARKAST!

En bomb nådde mig i måndags, ett sms plingade till när jag stog i receptionen fyra flyg timmar hemifrån.. "Per-Erik Gustavsson" stog det.. Pegon? nu? men han vet ju att jag är i Turkiet..
På sms fick jag beskedet att allas våran Pegon skulle sluta, lägga ner verksamheten, inte fylla min vattenflaska till hösten, inte vara med oss tjejer och snacka och skratta, men jag förstår dig... Tur var väl att det kom på sms..

För mig kom nästa bomb när jag landat på arlanda sovit några timmar och telefonen ringer, då får jag också veta att damernas huvudtränare Robban också kastat in handduken.. Vad som hänt är jag inte insatt i, vill man ha detaljer eller har frågor så vänd er till ledningen.

Men jag kommer sakna er grabbar, synd att vi inte fick lära känna dig Robban mer, Och Pegon du vet att du finns i alla damernas hjärtan! Vi kommer sakna dig så in i norden, ingen är som du PEGON, du är en av oss! 

nu är det upp till Johan att han lär sig snabbt och att du Pegon ger honom de förutsättningar han behöver.. Johan Du vet att vi, årets upplaga av damer backar dig till 110% och vi är väldigt glada över att du kör vidare.
 



Jag kommer sakna dig Pegon!
//Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0