fy skam...

Dålig uppdatering i helgen för er som väntade på resultat från SM. Tjejerna levererade såklart. Jag såg endast kvälls matchen mot GT/Söder och det var ingen höjdarmatch om jag får tillägga min egen åsikt.. Men fyra av fyra möjliga poäng togs med från denna helg och det firades på kvällen med dunder och brak! :)

Efter en kanon kväll med stora delar av laget + lite annat löst folk så såg vi till att mötas upp i hallen iklädda mjukisbyxor. Där kunde vi se herrarna enkelt besegra motståndet som för dagen var Kroppskultur från Uddevalla. Cred till speakerbåset som uppdaterat musiken till i år. :)  

Kul att se så mycket folk i hallen, tror det totalt landade på 430 personer i vår borg! :) Riktigt bra drag var det emellanåt! jag längtar till vår hemma premiär som tyvärr dröjer till den 16 oktober!

Snart börjar en ny vecka med nya träningar plus en del besked för min del!

//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0