Charlotta Wenner

1. Moderklubb - Spånga HK
2. Födelseår - 1993
3. Vänster/Högerhänt - högerhänt
4. Siffra på ryggen - 23
5. Position - M6, men behövs det en kant så kan jag köra där också.
6. Förebild - Svårt, jag har många. Men måste jag välja en så är det min pappa.

Lotta är en spelare som jag inte känner till mer än att hon är blond ny i laget och väldigt rolig att tracka ;) haha nej men Lotta håller till inne på m6 och gör det bra. Träningsvillig tjej som alltid har humöret på toppp, sprider glädje och alltid GLAD. Lotta kommer närmast från Westermalm, där hon hade Robban som tränare. Jag hoppas att få se mer av denna spelare!

Välkommen till oss Lottisch (som Miranda hade sagt)

3 snabba med Lotta:
Makaroner/Pytt i panna
Skidresa/Solsemester'
Skvallertidning/Sportdelen i kvällstidningen




Lotta har dessutom turen att få sin spelar bild som presentations bild det är inte många som får det ;)

//frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0