Big, big world

Nu var ännu en träningsvecka igång, vi startade med ett handbollspass igår (måndag) med mycket folk på träningen det var riktigt kul när vi var så många! Alla spelarna iklädda de nya svarta träningströjorna ser riktigt bra ut från läktarplats hälsade en åskådare igår till mig i hallen.

En kille man inte väntar sig ska stå och fylla vattenflaskor nuförtiden är ju Pegon, men igår minsann mötte jag honom med vattenflaskkärran hack i häl och skrattade lätt och sa "oj det här ska ju inte jag göra, men nu är det gjort iaf.

Till helgen väntas DJ-SM, är det någon som känner helt spontant att man vill läsa om matcherna här på bloggen? vill man ha intervjuer? bestäm ni, kommentera och säg hur ni läsare vill ha det inför DJ-SM.
Jag skriver gärna, men då får ni bestämma vad som ska skrivas.. ANVÄND KOMMENTARSFÄLTET! :)

//Frasse


Kommentarer
Postat av: Bernt

Det skulle vara kul att höra lite åsikter från spelare angående sm, förväntningar mm.

2011-09-20 @ 20:02:12
Postat av: frasse

Hej Bernt!

Jag ska jobba på en spelar intervju som innehåller förväntningar ang sm.



2011-09-21 @ 08:23:38
Postat av: Anonym

Har några frågor!

Undrar varför det aldrig står nåt om er damer på första sidan? Vem är er huvudtränare? Varför finns det inga bilder på laget? Vad är er största styrka?

2011-09-21 @ 21:17:45
Postat av: ?

Hej! Har en del frågor, varför är det aldrig något om damerna på Er hemsida? Vem är Er huvudtränare? Vad är Ert mål i år? Hård tränar Ni?

2011-09-21 @ 21:40:56
Postat av: frasse

Hej anonym och ?.



Varför det inte sker något på hemsidan kan inte jag svara på tyvärr, men läs gärna bloggen och följ oss på facebook i gruppen Skånela Dam (Supporter) Där ska jag försöka uppdatera i den mån jag hinner med, är det något speciellt du vill veta så kan jag alltid slänga ihop ett inlägg här på bloggen! :)Huvudtränare och ledare ser du på skånelas hemsida om du klickar dig in på damernas sida.



2011-09-22 @ 10:08:25
Postat av: Barbro

Tack, då följer jag Din blogg .

2011-09-22 @ 11:11:24
Postat av: frasse

Kul att du gör det! Jätte roligt att du kommenterar och jag svarar i den mån jag kan! :)

2011-09-22 @ 11:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0