Torsdagsträningar när dom är som bäst!

Ni vet när det går sådär bra, man känner att allt flyter. Du skulle kunna jonglera med 9 bollar samtidigt om du bara fick chansen. Även om en passning kommer på fötterna eller om du får hoppa och sträcka ut full längd så fångar du bollen utan att det blir ett tekniskt fel.

Lite så kände jag igår på träningen, det mesta gick, jag gjorde till och med mål på träningen. Senaste tiden har det varit lite motigt det känns som att det inte riktigt har fungerat, alla bitar har liksom inte varit på plats men på något sätt kändes det som att det vände igår på väg till träningen.

Jag låg i soffan och kollade på mitt absoluta favorit program, Scrubs. Jag låg och tänkte gud va jobbigt med träning, först Ingses mördar fys som hon dessutom lagt inomhus. Va skönt kanske du tänker? Ja absolut var det skönt att slippa gå ut i rusket och behöva klä på sig massor med kläder, MEN! Men med stora bokstäver, man vet ju om att Ingses fys inomhus blir minst dubbelt så jobbig eftersom det är ännu mindre yta än utomhus och som vi svettades tjing pax duscha fyra gånger efter detta pass! Jag torkade benen med pappers servetter när vi skulle strecha Vican kunde inte behålla sin tröja på för att det var för varmt. Mycket credd till fysexperten som får än att ta ut sig så in i norden.
Men jag på med träningskläderna slängde upp väskan på axeln (Ja Miranda väskan var packad och medtagen till jobbet men var hemma i tid så kunde chilla lite) och i med musik i öronen och det liksom bara vände! :)

Till handbollen då, jo det kändes riktigt bra idag, vi hade bra GO i laget och härligt tempo hela träningen. Fanns många ljusglimtar denna träning men dom får ni se på lördag och söndag då lagen spelar sina matcher i respektive serie.

Och här kommer en rejäl passning till laget: RIKTIGT GRYMT JOBBAT DESSA TVÅ VECKOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0