Lollo har tryckt ner några rader!

Hej alla glada och mindre glada!

Imorgon lördag är det match mot Arbrå och Frasse bad mig skriva något som hon kunde publicera här på bloggen. Så jag får väll göra ett försök.

Statusen på laget ska man verkligen inte klaga på, sista träningen innan match gick bra och allt runt och i laget känns prima ballerina. Resan till Arbrå känns lång om jag ska vara ärlig, men det är alltid kul med lite road trips!

Måste ju utse min favorit inför mötet också, men den blir svår att säga eftersom att jag inte har koll på något av lagen i denna serie. Arbrå eller Bollnäs det är väll samma sak? Såna fall så tror jag det är lite mer av en bandy stad än vad den är en handbolls stad. Så jag tror på Skånela seger, så klart!

Heja Skånela!

Jag tackar Lollo för några härliga rader! :)

//Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0