helgens match

Vi tar emot Bolton hemma i borgen. Bolton som jag inte har stenkoll på men hört på byn att dom fått in några starka ess inför denna säsong.

Enligt mig så är det bara trycka på gas pedalen och köra, från första signal till sista! Jag hoppas att herr matchen innan blir lite tändvätska för oss i damlaget!
Vi har haft en bra vecka där vi repeterat och fått ordning på det som krånglat tidigare.

Det blir en riktig Skånela dag i rimbo nu på lördag, F-95, P-96, U laget dam, SIF herrar. Har man ingenting för sig så kan man ju pallra sig till Sparbankshallen.

Skånela då,

Miranda Larsson är tillbaka på banan efter sjukdom. - GILLA

Elin A har vi sett till på träning men inte helt frisk. - OGILLA

Sen har vi nog full galopp i båda lagen, kan bli en bra Skånela helg trots att förköpsbiljetterna till herrmatchen varit slut sen i måndags.

//Frasse




Kommentarer
Postat av: Vad händer i Skånela egentligen?

Brukar följa din blogg, er hemsida och era matcher. Damhandbollen har alltd varit mig varmt om hjärtat och jag har verkligen bitit mig i läppen på flera av era matcher. Verkar vara ett bra gäng med olika nivåer och talanger vilket då är perfekt att ha ett div 1 lag samt ett utvecklingslag. Men att ni inte får ha kompetent tränare som kan träna och leda er till framgång och utveckling är under all kritik. Trodde skånela satsade på att damerna skulle gå upp men just nu verkar det vara lite lekisnivå. Jag vill så gärna fortsätta att se damhandboll i hallen men på detta sätt är det nog snart över. Kom igen nu och stampa ner foten och ge oss härlig handboll igen.Håller mina tummar att styrelsen snart ska sluta blunda. Önska er all lycka.

2011-11-17 @ 23:01:18
Postat av: Sten Sax på C

Du glömde HF SIF herrar. De spelar också i Rimbo på lördag. :)

2011-11-18 @ 06:59:23
Postat av: Anonym

Håller med ovan, läste i en artikel i sbmt att damerna satsade på att gå upp. Kul tänkte jag här ska satsas men på de matcher jag sett råder det förvirring pga tränaren. Dags att satsa lika på herr och dam huvudtränare. Jag kommer att fortsätta gå men bara för att ge mitt stöd till spelarna. Lycka till girls !!!!

2011-11-18 @ 08:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0