halva veckan har snart passerat,

Javisst, två träningspass är redan avklarade.

Ikväll är det ledig kväll från handbollen, min plan är att för första gången denna säsong bara inte göra någonting jag kommer att laga min mat göra i ordning min matlåda titta på tv och sen sova, för usch vad det här vädret/årstiden gör än trött. Känner att i dessa tider vill man ju bara ligga på en massagebänk och njuta av livet men men jobbet kallar och man ska vara på tå!

Inledningen på veckan har vi sprungit, kontringar, kontringar, kontringar måndagen kändes som en riktig genomkörare riktigt bra fart och kul hade vi, SÅKLART!

till helgen vankas hemma match igen, Åkersberga kommer till borgen men mer info om detta kommer under veckan!

//Frasse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0