måndag igen.

Tänk att helgerna går så fort.. man ska göra de sen ska man göra det där också och om det går skulle det vara bra om man hann med att fixa med det där också. Ja så ser mina helger ut nästa varje vecka, men jag är inte bitter det är inte det jag menar ;)

Damerna tränar enligt följande!

MÅNDAG: 18.00-19.30   INGSEFYS   INNE OCH UTE KLÄDER/SKOR
TISDAG: 18.30-20.30   GYM+HANDBOLL      
ONSDAG: 18.00-19.30   INGSEFYS   INNE OCH UTE KLÄDER/SKOR
TORSDAG: 18.00-19.30   GYM/CIRKEL        
FREDAG:     LEDIGT        
LÖRDAG:     LÖPASS   45-60 MIN  
SÖNDAG:     LEDIGT        



Roligt att se att ni kommenterar också :) Skriv gärna vem det är som kommenterar kul att se vilka som läser bloggen :D

//FRASSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0