hur man skrattar, blir trött & får muskler samtidigt!

Det är precis vad vi pysslar med på måndagar och onsdagar. Vi har alltid jätte kul, tar ut oss till max, jobbar på små ytor och får snygga muskler. Allt det här tack vare allas våran Ingse! Idag kan jag garantera att du skulle få +++++ om jag skrev för aftonbladet (det är dom som kör med plus väl? expressen kör getingar?) men för att göra det hela enkelt att förstå så säger vi såhär, dagens träning får:

I:

Aftonbladet      +++++
Expressen        Geting x5
Frasses blogg   FFFFF

Då var det avklarat :) mycket bra träning med andra ord!

Träningen inledde dock med lite "hej vad vi får en utskällning" dålig nerjogg och strech på matchen igår innebar en liten tillsägelse, men efter det var det bara stora leenden och positivt hejjande tjejer som små tävlade nästa hela passet, lag Elise mot lag Lina, mest bara på skoj :)

Vi strechade länge och väl och vi hann med att prata väääääldigt mycket också :) men vi var några kvar som tyckte de var extra kul att stanna i vikingahallen, Madde, Elin G, Anna, Matilda. Vi skulle lära oss att hjula, stå på händer och varar allmänt proffsiga på gymnastik?! Tjejer jag måste dock säga att ni har en bit kvar innan ni får tävla i elitklassen ;) men kul hade vi 12 hjulningar på rad är vad som ska slås nästa gång jag ska träna ordentligt :)

det var allt för ikväll, hoppas att Sandra laddar upp lite bilder från matchen igår så att jag har något att publicera snart :)

Hej på er!
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0