fler chippar som uttalar sig under träningar osv..

Janne har nämligen en favorit lek som vi avslutar dom flesta Janne träningar med..
Det går till såhär:

Man ställer upp på mittlinjen mitt emot varandra (man är alltså två och två i denna lek) Ena sidan är t ex Afrika och den andra är Europa, sne säger Janne ett land som ligger antingen i europa eller i afrika så springer man åt det hållet där de landet ligger, är ni med? bra!

Kan också kallas Geografi testet, i vilket fall så står jag bredvid Elise som för dagen tyckte hon var riktigt smart när hon säger "okej, jag kommer förlora för jag är jätte dålig på geometri"

Stopp i galopp, vi höll väl ändå på med geografi..

Som ni märker så kommer det här laget att få höra ett par felsägningar under kommande säsong!

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0