Bloggtorka?

Kalla de va man vill, jag säger såhär; hur kul är det att läsa ordet träningsvärk ex antal gånger per vecka?
Här kommer iaf ett inlägg med diverse!

Träningen tuffare på dag in och dag ut. Måndagarna svettas vi utomhus för det mesta, tisdagar i gymmet och på planen, onsdagar ut och svettas i sommarvärmen, torsdagar inne i gymmet igen.

Ikväll ansluter "andra delen" av laget som varit på välbehövlig vila efter en lång säsong med finalsteget i SM, Teamsportia vinnare och även vinnare av serien. Dom har vilat sig i form tror (hoppas) jag för ikväll kastas dom in i verkligheten och här ska springas, korta snabba snabba höga knän, boxas!

Med "andra delen" menar jag dom som jag har förstått ska utgöra årets u-lags verksamhet, men det är så jag har uppfattat det kan säkert bli ändringar med innan allt är spikat!
Ska bli kul med ännu mer folk på träningarna, Ingse kommer få fullt upp med att räkna in oss eller? ;)

Dessutom har det dykt upp en ny spelare på träningen, igår såg vi första träningen från hennes sida men på henne lät det som att vi skulle få se mer! Kul, kul! Får se vad det kan leda till, namn och nummer får ni senare i sommar när allt är klart! :) Tänkte att jag snart ska börja inventera spelartruppen men just nu finns det ingen anledning till det eftersom ja eller jag vet inte, jag har inget kontrakt för nästa säsong och vet inte vilka som är klara så vi väntar som sagt med inventeringen!


Det vi längtar efter på försäsongen är såklart att få kliva in på handbollsplan och bara kötta! :)
Här kommer lite bilder från Sandra Janssons album från förra säsongen! (fler bilder kommer, tar några i taget)








//Fransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0