bloggen!

Tillbaka till vardagen säger dom, men jag tyckte om SM känslan.. Det var glädje, alla var glada, det var mäktigt. Snabbt kastas man in i arbets/skol vardagen.. Jag lägger en röst på mer tillställningar i vår Vikingahall så vi får fler sånna helger som denna.

Nu börjar väl mycket lida mot sitt slut, lagen har några matcher kvar i serien, något lag ska spela DM i Enköping, några lag inväntar slutspelet osv. Vi i damlaget har som jag redan tidigare berättat om ett litet break fram till 18 april. Ikväll ska vi se om jag får tillgång till de sista matchprotokollen för att kunna färdigställa skytte&utvisningsligan. Dessutom ska jag färdigställa damernas avslutning som går av stapeln lördag 2 april, vilket kommer bli en trevlig tillställning...

Lite info, denna blogg kommer att övergå till en mer allmän blogg där jag inte bara har fokus på föreningens damlag utan också de yngre lagen och lite smått och gott som händer. Självklart kommer det vara mycket inside info från damerna men kommer att göra bloggen lite mer allmän :)


 

Lagkänsla, fighting, kämpa, glädje. Allt detta bjöd ni på i helgen!


-Frasse
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0