fredagfredagfredag

Läs om en tränares morgon/förmiddag och sedan om Elin G´s morgon/förmiddag. Skulle vilja säga att det är lite skillnad ;)

 

Här kommer min dag idag, en dag som inte är som alla andra dagar, för idag är den fredag som är början på ett äventyr. På söndag vet vi hur dagarna gått. J

 

Kl. 6.30 – Kom en liten flicka in i rummet, kryper upp på magen och frågar sött: ”Är du vaken nu”. Detta efter en lång diskussion med sin pappa om hon får gå in och väcka mig eller inte, som jag givetvis vaknat av från första stund… Kl. 7.30 blev det en lång promenad till jobbet (60 min). Eftersom jag nog har någon light bokstavskombination så måste jag få röra på dig annars blir jag galen. Funderar mycket på helgen och kvällen. Tänker igenom spel och specifika matchsituationer.  Huvudet är fullt av handboll just nu J Kl. 8.30 är jag framme, hoppas in i duschen, äter frukost (fil och müsli) och sen har jag lönesamtal kl. 9.00. det gick bra, fortfarande bra löneutveckling vilket känns skönt. Det blir lite extra cash i fick till New York i maj J. Sitter och knappar lite på datorn nu fram till kl. 11.00 då jag ska hämta SPE10F och bege mig ut till Sickla där vi ska på studiebesök på Fortum. Där blir det mat (pastasallad)  och frukt. Här ska det pratas Energi och Energiutvinning – spännande grejer... Besöket är klart kl. 15.00 så då blir det att skynda hem, packa lite och sen sätta mig på tåget mot Märsta. Kl. 16.30 är det middag med laget och kl. 19.30 börjar det som vi längtat efter sååååå länge! Avkast i första matchen i Flick SM 2011 och Lundagård står för motståndet. Sen hem till den fantastiska familjen Lundin, äta, förmodligen prata en massa handboll och sen krypa upp i den enorma luftmadrassen i Matildas rum. Tack Matilda för att jag får bli din roommate under helgen! J

 

Inte så spännande på papper med känslan i kroppen av spänning  och förväntan övervinner allt just nu, och sätter världen i färg!

 

Kom igen nu BRUNKARGÄNGET!!!

// Karin





ELIN G

Jag bestämmde redan igår kväll att ta ledigt från skolan idag så jag kunde sova ut ordentligt idag. Klockan ställdes på halv tio i morse och efter att den hade ringt gick jag ut på en morgon prommis med min vovve. När jag kom in gjorde jag frukost, äggröra och mackor. Efter det rensade jag tankarna lite genom att titta på OC. Sen var det dags för ännu en prommis med vovven. Denna gång var vi ute i en timma. Riktigt sjönt. Därefter små fixade jag lite här hemma. Packade väskan med det viktigaste, fixade mig själv. Innan sammlingen träffade jag Matilda. Skönt för då började nervositeten komma. Sen var det dags för samling och gemensam middag med laget.

Snart smäller det!

vi ses i hallen :)

//Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0