P-96

I helgen är det dags igen, laget som så många träningar har varit med och sparrat damlaget inför deras viktiga matcher under säsongen ska till helgen åka till Eriksdalshallen och slåss om en medalj i USM B-pojk.

Jag har läst på litegrann, och kan se att alltomhandboll tippar dom som 6a, men det jag har sett av grabbarna och deras ledare hittils tror jag att laget är med och slåss om en medalj på söndag. Har ännu inte fått tag på varken grabbarna eller någon av ledarna men förutsätter att man åker till storstaden med full trupp!

Jag önskar grabbarna stort lycka till och har man ingenting för sig kan man ju planera in att se en match eller två i helgen! ERIKSDALSHALLEN

Helgens matcher:

FREDAG

18.30                  HAMMARBY – SKÅNELA

19.45                  KÄRRA – ESKIL

LÖRDAG

11.50                  HAMMARBY – KÄRRA

13.00                  ESKIL – SKÅNELA

16.30                  SKÅNELA – KÄRRA

17.40                  HAMMARBY – ESKIL

SÖNDAG

9.30                     1:A GRUPP A – 2:A GRUPP B                              SEMI 1

9.30                     1:A GRUPP B – 2:A GRUPP A                              SEMI 2

10.45                  4:A GRUPP A – 4:A GRUPP B                              7-8 PLATS

10.45                  3:A GRUPP A – 3:A GRUPP B                              5-6 PLATS

13.00                  FÖRLORARE SEMI 1 – FÖRLORARE SEMI 2    3-4 PLATS

14.15                  SEGRARE SEMI 1 – SEGRARE SEMI 2                FINAL



BILD TAGEN AV: ERIK HELIN

/Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0