Måndag

Grabbarna slutade på en 7e plats, själv har jag inte hunnit med att se någon match men enligt uppgift så vann dom placerings matchen och slutade alltså 7a. 7e bästa lag i sverige av 105 lag (lite osäker, men har för mig att det var så många lag) som var med från början! Grattis till er!

Själv hann jag med Dop, 2 års kalas, lite party och DM i Enköping denna helg. Full fart vill jag lova och det var inte svårt att somna igårkväll.

DM då, var iväg med F-95 till Enköping. Vinst mot Tirfing, förlust mot Rimbo, vinst mot Vassunda och vinst mot Laik. Final blev det mot Rimbo som i gruppen ganska enkelt slog oss. Lite mål i matchen båda målvakterna skrapade ihop ganska många räddningar. Matchtiden tog slut och en förlängning väntade, "sudden" = första målet vinner. Maria tillsammans med sina lagkamrater vann uppkastet, det var lite av en ormgrop efter att bollen stutsat på olika ramar hit och dit men vi får tag i bollen och kan ställa upp och anfalla.

miss, miss, miss,miss. MÅL!
Emma Jansson fick skjuta in sista målet i matchen och därmed var vi distriksmästare! :) Ni e bäst brudar!





Tillbaka i vardagen, nu ska vi se om det finns något att rapportera om i veckan! :)

//Frasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0