tisdags funderingar!

Snart är det slut på hårdkörning tillsammans. Endast en vecka kvar på det kollektiva sen ska man vara duktig och sköta sin träning på egen hand i ett par veckor, det här är en utmaning i sig.. Att kunna ta sig i kragen snöra på sig löparskorna på med träningskläderna det är inte alltid en lätt match då solen skiner och glass kioskerna är öppna!

Dock är det detta som krävs av dig som handbolls spelare på sommaren. Vill laget satsa och gå ut hårt i höst då är det vad som gäller, för laget är aldrig starkare än svagaste länken. Själv ska satsa på att få ordning på min rackarns fot, sen är det två löppass om dagen enligt min egna planering för sommaren! Hej va med kondis jag ska ordna :)

Men hur skulle vi klarat försäsongen utan Ingse? Jag gillar att ge folk cred för det dom gör!
Och veckans BIG CRED går till våran 1,66 långa fystränare Ingse som kört med oss hela första delen av sommaren, dina träningar är ruskigt jobbiga, lärorika, intressanta och framför allt jätte roliga. Vi har alltid kul tillsammans på dessa träningar och vi har ju faktiskt visat resultat. Titta bara på våra boxarkunskaper oj oj oj säger jag! Proffsboxarna får akta sig! ;)

I vilket fall så vill jag bara visa min uppskattning genom att säga/skriva detta :) Jag är kalas glad över att du vill/kör med oss! :) TACK!








//FRASSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0