sena kvällar..

Ja ni alla läsare :) vi hör rykten som blandas med information från överledare/tränare/ledare träningarna genomförs enligt andra inläggen jag skrivit. Nu börjar det bli hög tid att starta presentationen av spelare till hösten. Men eftersom jag själv inte är klar för laget ännu så väntar jag och ser hur allt artar sig. Jag ska höra med de spelare som är klara om dom vill påbörja presentationen eller om vi ska avvakta midsommar helgen. Hoppas ni läsare har överseende med detta och väntar med spänning för att se vilka härliga fightande spelare presenteras en efter en. Men tro mig dom kommer inom kort.

Jag själv, ja jag låter bloggen fortsätta leva tills jag vet hur allt slutar, är alltid lite små kul att veta vad laget pysslar med och snart hoppas jag på lite sköna nya fräscha bilder igen :)

Vilken färg på tröjan kommer du att ha iår?

Kommentera gärna och berätta om era egna val, eller hur självklart just ditt val var!? :D

//Frasse

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0