midsommar i all sin ära!

Men usch va med mygg, inte ens halv fem på morgonen har dom lagt sig? Det hade ju inte vi heller så de kanske går jämt upp..?
I vilket fall så har helgen spenderats på soliga Åland närmare bestämt Kråkskär, en liten bit från självaste hamnen där man kommer in med stora båten.
Jätte mysigt ställe allt var bara så soft, ex antal chicago blev det i helgen plus några andra kortspel plus ett parti Fia med knuff som vi inte pratar något om!! Spel i all sin ära men jag blir väldigt lätt irriterad när det går dåligt!

Jag skulle ju kunna berätta helgen i detalj men vad har ni för nytta av det? Det som hände på Åland stannar också på Åland ellerhur J-O-H-A-N (Med cherleeding feeling) HAHA
En helg som man inte glömmer i första taget, oj vad vi har skrattat jag citerar Ingse "Men gud jag har ju ont i käkarna för att vi skrattar så mycket"

Nu inväntar vi sista hårdkörningsveckan innan vi går på ledighet från handbollen, ledighet på handbollsspråk =Träna ännu hårdare mer och underhåll din fysiska status och kondition!

Våra 94 tjejer åker på partille LYCKA TILL! och vi tanter tar semester (från jobb) kanske inte alla men jag gör det iallafall, jag sticker ner på partille med mina 95 b-rudar och hoppas på kanon väder så man kan bli lite sådär fint brun :)
Och lite mer erfarenhet av coachning skulle ju inte vara fel, EkenCup silvret gav mig lite blodad tand. Sen kommer vi till veckans svåraste, ett vitkigt beslut ska tas ska de bli grönt, eller rött man vet aldrig!

På återseende mina vänner!
//Frasse

Kommentarer
Postat av: Rimbo supporter på läktaren

Håller tummarna för att DU väljer grönt. Du behövs.

2011-06-27 @ 07:08:45
Postat av: frasse

Vi får se hur det blir, använd gärna namn så jag får se vilka som läser min otroligt intressanta blogg :D

2011-06-27 @ 08:09:53
URL: http://skanelasdam.blogg.se/
Postat av: Linda

RÖTT, RÖTT, RÖTT! :D

2011-06-27 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0