hoj hoj!

Träningsveckan startade igår. Jag gick till herr sjukgymnast och fick belastningsförbud på foten.. Alltså ingen löpning eller handboll... suck! låt detta ta slut när jag gjort mina i läggs sulor snälla!

Tjejerna slet på bra med Ingse ute på vårt lilla grönområde runt hallen! (själv drog jag ut tränings cykeln och satt och trampade) Efter en timme fysande så gick vi in för att strecha mycket viktig del i träningen de där har jag hört :) och såklart så hör man en hel del uttalanden, och den bästa var nog när Jessica berättade om när hon varit på Campino för att köpa sallad,

"Ja men jag skulle beställa en sallad och jag tror att jag har hittat min nya favorit, räkor med avocado men iallafall. Ja och så skulle jag ju säga att jag ville ha Rhode Island sås till men jag kände att jag stammade så mycket på just de ordet idag så jag sa Örtsås istället"
Jessica du är för underbar man fick sig ett par väldigt goda skratt igår :)




Idag när jag åkte till jobbet och passerade station så såg jag en blåklädd liten figur som gick med en tung väska, och då slog det mig att U-17 landslaget har sin samling i Lund idag och beger sig senare till Tjeckien för EM. Vi önskar Miranda, landslaget och stackars armen lycka till och NJUT av den härliga värmen! :)
Kommer försöka uppdatera om EM så mycket jag kan, men tror inte att det blir något internet på Åland så vi får se hur det blir! :)

Kortvecka denna vecka, jobbar bara måndag, tisdag, onsdag denna vecka och till helgen bär det av till Åland för lite midsommar firande. Snart semester också :D

//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0