helg :)

Det är helg men bloggen tar inte helg, inte denna helg i varje fall.

Efter en regning fredag såhär i juni så är man väl inte jätte glad kanske..? Damlaget samlades för att träna ett pass med Ingse..pfff ja jo det trodde iaf vi som kom dit, Ingse, Johan, Elin A, Madde, Lollo, Håkan och jag.... Hade man signat kontraktet hade man ju också garanterat haft en plats i startsexan med denna otroligt DÅLIGA uppslutning.. Man tränar för sin egen skull absolut men var inte vi det nya damLAGET? jaja jag är inge bitter för det är ju trots allt fredag och jag har svettats i gymmet och framför alla Zumba dansande människor. NI som inte var där missade inte bara ett träningspass utan också den härliga synen med människor som verkligen gick in för att "skaka rumpa" som allas våran MYRAN skulle sagt :) Den här härligt regnande fredagen kommer att avslutas med en smaskig middag och RAKA BENEN :D
Tro mig det är höjdpunkten på veckan :) ni som känner mig vet :D




Att det regnar? ja det har har jag fått rapporter om, men att Gubbängsfältet ändå erövrats av ungdomar och ledare som ska göra upp om årets guldmedalj på EkenCup. Mina F-95 har dessutom krigat till sig två segrar av två möjliga idag *stolt* imorgon kommer jag och ska stå på sidan och se er inkassera fler vinster :) Vi går för guld va? :D
Har inte full koll på dom andra Skånela lagen, men kommentera gärna om ni vet hur det har gått för de olika lagen så publicerar jag mer än gärna ett inlägg med alla resultaten, (och nej jag orkar inte sitta och gå igenom grupp för grupp för att se hur det gått för alla men känner du som läser att du vill/orkar meddela så skriver jag in det :D )

Veckans diss: DAMERNAS TRÄNING, ryck upp er nu och masa er ner till träningarna!
Veckans hiss: Engagemanget på ZUMBA i vikingahallen folk går verkligen in för det, inspirerande! :)

//Frasse

Kommentarer
Postat av: Janne

För alla som inte vet det så tog Frasse ett gult kort i sin solo-coaching premiär med F-95 under Eken igår lördag.. Det gäller att börja hårt och sen öka :)

2011-06-19 @ 20:08:03
Postat av: Frasse

Haha de där kommer man ju få höra ;) men visst fick lite fler domslut med oss resten av matchen? :D

2011-06-20 @ 10:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0