Goddagens alla glada!

Bloggen hade läsar rekord igår, hela 72 personer var in och kikade. Tycker vi ger oss själva en klapp på axeln för det! :)

Kul att så många kommer hit och kollar måste jag säga. Idag har jag startat en mini nedräkning, två arbetsdagar kvar det är bara att kämpa :) ikväll blir det GrönaLund för sommaravslutning med jobbet. Håller på och titta på en liten rapportering från Tjeckien har fått lite info från folket där nere, så under dagen eller imorgon kommer det finnas en liten story om vad dom pysslar/pysslat med där nere!
Det värsta är väl tanken på att jag själv hade kunnat sitta på samma ställe och njuta av handbollsmatcher och kanske sol? :) men sol har vi ju hemma också! :D

Jaja, semestern börjar nästa vecka så jag är inte bitter, foten har inte lika ont längre. (det kan bero på att jag startade min ipren kur i onsdagsmorse jag vet inte men kan vara så) Men jag är så nöjd med att den inte gör ont iaf :)

Partille närmar sig med storm steg, ska se till att någon har dator med internet där nere så ni får dags rapporter från Heden ;) och dom andra spelplatserna också såklart!
Nu måste man ju bara slänga ihop en packlista, se till att få med sig allt dessutom har jag tjiingat plats i Jannes bil så jag slipper släpa på allt :D *stolt*





Ja du nu börjar ju försäsong 1 lida mot sitt slut, det är ikväll och imorgon kvar (jag kör kvälls passet på grönan, sorry girls jobbet kallar. Som vi säger här på östermalm.

Ha det gott, återkommer säkert under dagen!

/Fransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0