Då var det klart då!

Damernas tränar och ledarstab.. Dock saknas namn i texten som t ex allas våran Johan Ledin som kommer att sköta våra vattenflaskor, tejpning, massage, och högst ansvarig om förrådet! Tillsammans med Pegon kommer vi nog ha det starkaste matrialarna :) Och med ett sammarbete med herrsidan så kommer skånela ha dom grymmaste av dom grymmaste ledare/tränare. Och jag hoppas snart kunna visa er något spelar material men som ni vet eftersom det är olika bud och alla är inte klara hit och dit så vill jag inte klämma dit någon! :)

(damerna) publicerat idag:
http://www.sigtunabygden.se/sigtunabygden/sport/robban-och-sunkan-nya-damtranare-1386439.aspx

(herrarna) tidigare inlägg från SBMT:
http://www.sigtunabygden.se/sigtunabygden/sport/dagge-med-upp-i-allsvenskan-1297868.aspx


Man kan säga att det är halvtid i träningsveckan onsdagar ägnas åt att gå på massage (för min del) och njuta av solen röja lite hemma så man är i fas :) (mycket tvättande inför partille cup)

Vad gör ni andra? ni som läser? vad vill ni läsa om? prova att kommentera, det blir mer inspirerande att skriva då!! Och kommentars raderna hittar ni om ni trycker på "kommentarer" under inlägget och sen är det bara skriva så fingrarna glöder :D

//Fransson

Kommentarer
Postat av: Nattis

Du är vädligt duktig på att skriva blogg tycker jag :):)

2011-06-29 @ 11:23:35
Postat av: frasse

Tack :) vad vill ni läsare läsa om?

2011-06-29 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0